درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی و پرده برقی دُرفا

درب های اتوماتیک امروزه بسیار پرکاربرد بوده و با قابلیتهای بالایی که دارند در ورودی های مختلف ازآنها مورد استفاده قرار می گیرد. اما اینکه در انتخاب نوع و برندهای مختلف موجود در بازار چه معیاری را در نظر بگیریم تا به بهترین انتخاب برسیم موضوعی است که دراینجا بدان می پردازیم. درب های اتوماتیک از اجزای مختلفی شامل موتور الکتریکی، سیستم انتقال نیرو، مرکز کنترل هوشمند، ریل و کاور، سنسورهای تشخیص حرکت، پنل کاربری منوآل، ریموت کنترل، فریم ها و در نهایت شیشه تشکیل شده اند و معیار اصلی آن در انتخاب درب اتوماتیک کیفیت قطعاتی است که به آها اشاره شد. شرکت های معتبر ارایه دهنده درب های اتوماتیک معمولا از موتور های کمپانی آلمانی دانکر استفاده می نمایند. دیگر شاخص اثرگذار بر کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای ، سیستم انتقال قدرت موتور به لت های متحرک می باشد. در تمامی اپراتورها از مکانیزم تسمه و هرزگرد برای انتقال قدرت به درب های متحرک استفاده می شود. استفاده از تسمه با کیفیت بالا و بلبرینگ های مناسب در هرزگرد به منظور تضمین حرکت یکنواخت و بی صدای درب ضروری می باشد. با بهره گیری از تسمه های تقویت شده با رشته های فولادی و هرزگرد فلزی به همراه بلبرینگ های با کیفیت بالا، از نظر میزان صدای تولیدی حین حرکت و یکنواخت بودن حرکت، رضایت کامل مشتریان را جلب خواهد نمود.

تفاوت اصلی کرکره برقی دُرفا را می توان از دو منظر موتور و تیغه های آن ها مشاهده کرد. انواع تیغه کرکره اتوماتیک که شامل نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات می باشند، در همین صفحه و در بخش انواع تیغه کرکره برقی به معرفی آن ها پرداخته ایم. به صورت کلی پر فروش ترین تیغه های درب کرکره ای از نوع آلومینیوم 80 میلیمتری است که در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد. تفاوت دیگر در موتور کرکره اتوماتیک است که در آن سه نوع ساختار وجود دارد. بیشترین موتور کرکره برقی مورد استفاده، از نوع توبولار است که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد تردد پایین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد. نوع دوم موتور ساید است که برای اماکنی با تردد بالا و یا ابعاد بزرگ استفاده می شود و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی است که می توان برای تردد های بالا نیز استفاده کرد. در ابتدا می بایست بدانیم که برای چه مکانی باید کرکره برقی را نصب نمود و با توجه به آنجا بهترین پیشنهاد را ارائه کرد.

پرده برقی افقی یا کناری، مشابه پرده های چین دار ساده ای است که در اکثر منازل وجود دارد. پرده برقی افقی، دارای ریلی است که به صورت افقی عمل می کند. گیره های پرده که درون ریل قرار گرفته اند، توسط موتور، جابجا می شوند.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: